Kızlar merhaba, az önce doktorumla görüştüm idrarımda çok fazla enfeksiyon olduğunu söyledi ve antibiyotik başlıcam ayrca kanım 8 e düşmüş serum takıcaz dedi aşırı moralim bozuldu. Bir tane kaybım var o yüzden böyle şeyler denildiğinde acayip moralim bozuluyor sanki herşey kötü olucak gibi hissediyorum dua edin bana lütfen 🙏