Erdeminannesii Detaylı ultrasyon için randevum var ayın 6 sına ordan çıkan raporu tekrar doktoruma göstermeliyim ayrı bi randevu daha alacakmıydım
icegul Erdeminannesii ben devlette detaylı oldum. Aynı gün doktorum da ordaydı. Rapor veriyorlar detaylıda yazılı. O raporla gittim gösterdim. Tamam dedi. Şeker yüklemesine çağırdı 24. Haftada
Esrahalit Erdeminannesii ben dün girdim ultrasyona polinige girdiğim de üç buçuk da sonuç demişti ama acile gittiğim de aynı anda sonucu söylediler bence acile git hiç beklemiyorsun ultrasyona geldim deme tabiki bebeğim de sorun var gibi falan öyle de anında alıyorlar
ikizminikler Erdeminannesii ben detyalıyı yaptırdıktan sonra doktoruma yazdım herşeyi normalmiş dedim tamam dedi bir ay sonraya randevu al dedi sonuçta ordada bakan kişi uzman doktor herşeyini söylüyo bi daha kendi doktoruna görünmenin anlamı yok diye dğşünmüştüm bende bide özel hastane bi daha muayene parası vermek istemiyordum doktor da çağırmadı işime geldi
Erdeminannesii icegul bende devlete gidecem canım bidaha fiş kestirdiniz mi peki canım direk doktorun yanına mı girdiniz
Erdeminannesii Ozge0634 hmm devlete gidiyorum gittiğim doktoru bidaha bulabilir miyim bilmiyorum ne yapacam
Erdeminannesii ikizminikler hmm benimki devlet hastanesi canım bidaha o gün kendi doktorumu bulmam imkansız olmadı başka gün için bidaha randevu alırım sanırım
Busraveminisi1 Erdeminannesii eğer aylık kontrolüne denk geliyorsa randevu al hem gösterir hem muayene olursun yoksa da aradan beş dakika bakar
cico-20 Erdeminannesii bna doktorum detaylıdan sonra getır demıstı. Detaylıdan sonra randevu alıp kendı doktoruma gtmıstm. Zatı yan yana odalrdaydı bi de aylık rutın muayenem de vrdı onu da yaptrdım
icegul Erdeminannesii direk doktorun kapısını çaldım boştu girdim. Kağıda baktı 3 hfta sonra şeker yüklemesine gel dedi. Eğer reçete falan yazması gerekseydi yada ultrasonda bakacak olsaydı isterdi barkod almamı. Ama gerek olmadığı için istemedi bence
icegul Erdeminannesii mhrs sitesinden kontrol edin sık sık o güne doktorunuzun randevusu açılırsa zaten orda olur. Ben öyle yapmıştım.
Rojda24 Benim detaylı ultrason için gideceğim doktor uzman raporlarımı direk kendi doktoruma e mail olarak yolluyor benim göstereceğim bi durum kalmıyor bana da bilgi amaçlı kağıt veriyo ama kendi doktoruma kendisi iletiyor raporları