Snrgamze Merhabalar 6+6 haftalık hamileyim bebek sağlıklı kalp atışı falan var ama doktor kasıklarda ağrı ve akıntı görüyorum dedi dhaa önce 5 tane yaptırmıştım progestan iğne şimdi bir 5 tane daha verdi başına gelen var mı böyle Bi durum
ikizminikler Snrgamze iğnesini değilde hapını kullanıyorum demekki doktorun gerekli görmüş iğnelerini ihmal etme. Kasılma erken doğum felan olmasın diye kullanılıyor
Zuzu3321 Benimde çok akintim oluyo sari renkte bugun doktora gittim kesede kucuk bi kanama varmis pregostan verdi hapini
Snrgamze Bana toplamda 10 iğne verdi bugun 6.yı oldum insan düşük riskini duyunca hamile olduğuna sevinemiyor ya 😏