Arkadaşlar 8haftalık gebeyim bugün iki kez karnımın sağ tarafında ciddi Bi kasılma oldu. Kasılmayı size nasıl anlatayım bilmiyorum hani doğum sancısı gelince de böyle karının iç kısmında böyle Bi künt ağrı oluyor ya. Daha önce normal doğum sancısı çektiğim için biliyorum o ağrıyı. Daha 8haftalıpım çok saçma değil mi 🤷🏻♀️ acaba magnezyum eksikliğinden mi bi anda kasıldı karnım ya 🙄 yaşayan var mı böyle birşey doktor bana magnezyum faln vermedi gerek görmedi heralde ama şimdi Bi korktum 🙄 eşim geleyim doktora götüreyim seni dedi ama kanamam yok bişeyim yok sadece karnım kasıldı diye acile gidersem ciddiye almazlar bu haftada dedim eşime sizce? 🤔