Asi123 Yarın 37 haftalık oluyoruz ama bugun bi anormallik varmıs gibi hissediyorum cok cok az hareketleri var yani su saate kadar toplasak 3 -4 kere falan hissettim normalde cok hareketli ama bugun cok korkmaya basladım sizce normal mi????
Nmtsefa Asi123 canım korkma arada yapıyor minikler öyle. İçin rahat olsun kanama aşırı ağrı kasılma yoksa endişe etme. Bende 37+5 haftalığım 2 gün üst üste hssetmedim. Çnkü büyüdüler yerleri dar ve minik hareket ediyorlar biz hasedemiyoruz😉
Joker Bende 37+4 üm bende bugün hissedemiyorum sanki panikte yapmak istemiyorum çünkü Cumartesi kontrolüm vardı hersey yolunda çok şükür haftaya Pazartesi doğumum var bilemedim neden hissedemiyorum acaba 🙄😷