Aaysen benimde kızım 2 buçuk yaşındayken ikinci gebeliği öğrendim, 4 ay boyunca kanama yaşadım hep yattım. Tabi bu süreçte eşyamı toplayıp anneme geçtim kızım ihmal olmasın diye orda kaldım, çok şükür geçti 29 haftalık olduk. Herşey normale döndü, ikinci kızımızı bekliyoruz 🤲🏼