Nurheln Kızlar 20 haftalık hamileyim yüzüm aşırı derecede sivilcelendi sizde öyle olan var mı ne tedavi yaptınız
Ilossssss Nurheln bende bekleyeyim alnım delik deşik oldu küçük küçük isilik gibi sivilce gibi beyazlaşmıyor ama geçmiyorda😒
Tugbahanim1 Bende de var maalesef hamileliğimin en başından beri sivilce vb şeyler. Zaten yanakları kıpkırmızı ve çok çabuk tahriş olan bir cildim vardı daha da yoğunlaştı. Hiçbir şey yapmıyorum.
fatma3312 Benim de ayni şekilde ben kil maskesi kullanıyorum gül suyu ile yapıyorum . Faydasını gördüm . Benim ki hamileliğimin ilk ayından başladı ne yaptırsam geçmiyordu kil sayesinde azaldı ama yine de arada çıkıyor