Merhaba arkadaşlar.
Geçtiğimiz aralık ayında 8 haftalık bebeğimi kalp durması sonucu kaybettim. Mayıs ayına kadar bekledik, şimdi 5 aydır deniyoruz ama olmadı. Son iki aydır adet öncesi göğüslerim sertleşiyor ve çok sıkınca tek damla süt gibi sıvı geliyor. Hemen koştum prolaktin hormonunu ölçtürdüm ama çok şükür 13 civarı çıktı. Yani normal. Doktor sıkma sadece dedi. Utanarak soruyorum ama cinsel ilişki esnasında da göğüslerimi ellettirmeyim mi? Birde bu prolaktin yüksek olmamasına rağmen neden bu süt gelir. Acaba bi bilginiz var mı? Doktor görünürde bir problem yok demişti yine geçen ay. Ama insan aklına takmadan edemiyor malesef..