deletedmom351 Gamzeli Ayy benim umrumda mı bu tür şeyler 😂 Kız senesi erkek senesi falan fark eder mi evlat evlattır. Esprisine 😂
Merveesancarr Ayy bizde 14+6 olduk bugün randevumuz vardı doktorumuza yalvar yakar %50 kız dedittirebildik 🤣 eee onu zaten biliyoruz ya %50 kız yada %50 erkek meraktan çatlamak üzereyimmm 🤨🤣
DeryaTuncay Esracim canım bende ilk aylar çok az bulantı oldu ama hamilelik beni hiç yormadı valla çevremdekiler şaşırıyor son ay olduğundan sadece ayaklarım ve ellerimde şişme oldu bu da normal yani 🙂)
Esracim DeryaTuncay ay valla sevindim benimde çok hafif geçti bugün doktor erkeğe benziyor dedi. Ben kız istiyorum da ama etraftakiler kız bebek hamileliği ağır felan diyor korkuyordum
Derya79851015 Bence erkek senesi burdaki cogu anneden erkek bebek bekledigini duydum..ama benim kız..
Bilgecelik Esra06 kız senesi canım benimde kız hatta çevremde 4 kişi daha var onlarında kız seninde sağlıkla belli olur inşallah önce sağlık 🙏🏻
DeryaTuncay Esracim yok canım valla benim kızım yormadı annesini 🙏 seninde gönlüne göre olsun inş. Hayırlısı ile doğsunlarda 😘
DilayVardar Bende cumartesi günü kızımın olacağını öğrendim ve inanilmaz derecedr erkek hissetmistim ama prensesim olucak Allahın izniyle bencede seneyle alakasi yok erkegede hamile olan cok var kizada ☺