Aranızda meryem ana otundan fayda gören var mı nasıl uyguladınız..? Sudan çıkarma gecikirse kanama cok oluyormuş gibi sorunlar yaşayanları duydum.. Ya da illa ben mi yapmayalım normal dogum süreci ve ilk gebelik heyecan telaş yaptıracağım kişiyede haber vermeyi unuturlaraa doğum oldu çıkar diye falan napsammm??