Benimde nabzım 150 leri bile görmüş holter takmışlardı kalp dr kalple alakalı bişey olmadığını gebeliğin etkisinin olduğunu söyledi arada göğsüme yumruk atıyolarmış ta kalbim çıkacakmış gibi oluyo ama takarsam daha çok oluyo bide ben panik atak hastasıyım piskolojimi hamilelik çok bozdu onunda etkisi olabilir diye düşünüyorum doğum yapabilirsin bişey olmaz dediler ama doğum için bende tedirginim Allah yardımcımız olsun git bi kardiyolojiye doğum drda kalp dr na gitmeni önerecektir ama korkma hamilelikte oluyo yani int çok araştırfım 220 leri görenler vardı doğumdan sonra geçtiğini söylüyolardı yan komsumunda çok olurmuş bi arkadaşımında çok oluyo normalmiş yani