Yasmn05 Bu nedenle acile gittik 20 gün önce yaklaşık.. Üstelik kalp kapakçığımda düzleşme çıkmıştı yıllar evvel üniversite öğrencisiyken.. Stresten oluyor önemli değil demişlerdi.. Şimdi de herhangi bir sıkıntı yok dediler, stres , uykusuzluk en büyük etken ve tabi artık iki kişilik kan pompalıyor kalbimiz.. Ben hatta düşündüğüm an bile nefesim bile daralıyor , gece yataktan aniden kalkıyorum heyecan yapıyorum sanırım, hepsi karışıyor birbirine.. Sakin olun o esnada su için, yemekten sonra hemen uzanmayın, yemek yiyince de oluyor ben de.. Sağlıkla… 🤲🏻♥️🧿🙋🏻♀️🌷