Gmzmhddn Merhaba 14+0 haftalık gebeyim sürpriz olan gebelik sebebi ile diş bakımımı yaptıramadan gebe kaldım suan çok şiddetli ağrılarım var doktor yapmıyor dişimi başka doktor da izin kağıdı istedi gebe olup dişini yaptıran oldu mı
Aysn6767 Gmzmhddn konsültasyonu gideceğin bütün doktorlar ister canım kadın doğumun onay vermesi lazım. İlk 3 ay ve son 3 ay işlem yapılamıyor sadece.
Ugurbocegi9876 Gmzmhddn 26 haftalıkken 2 tane amalgam dolgu yaptırdım doktorum izin vermişti birini uyuşturmadan öbürünü ıyuyşturup yaptılar çok ağrı yapıyordu dayanamıyorum dedim
Gmzmhddn Aysn6767 bu gidişle mecburen yaptıracağım doktor düşük olur dedi ama Allah’a emanet artık çok acı cekiyorum
Gmzmhddn Ugurbocegi9876 bende dayanamaz oldum ölüyorm suan bile korkuyorum ama en azından 4 aylık olmasını bekleyeceğim antibiyotik de kullanıyorum bebe birsey olmasından korkuyorum çok çok zor bir durum
Gmzmhddn Feyzaaa1 atoksilin kullanıyorum doktorum bebek için zararı yok dedi ama diş doktorum keseye zarar verir dedi