babysevgi doktordan doktora değişen bir durum, bizim hastanede de kullandırmayan doktorlar var. Ama bizim doktorumuz pimpirik ve seçici (ilaç, ek gıda yönünden) olmasına rağmen kullandırıyor. Sordum mesajla, bir iki gün daha sabah akşam damlatın dedi. Herkesin farklı işte. Neyse çok teşekkür ederim size de 😇