Eflinsare Artık son haftalara girdik ama bu hafta da belimin ortası ve sırtımda ağrılar arttı ve vajinam da da ağrılar başladı yürürken batma oluyor normal mi bilemedim ama hareket edemeyecek kadar oluyorum🤦🏻♀️
irva Eflinsare Bende de öyle bel çukurlarım ağrıyor azıcık ayakta kalayım.Kasıklarımda batma oluyor ara ara 😊
Esrae2 Eflinsare benim de alt tarafta vajinamda agri oluyor dün gece kasiklarim da siddrtli agridi idrardan sonra sandim doguruyorum😁😁
Prensesimm77 Eflinsare benimde bel ağrım ayrı alt taraftada ağrı çok oluyo ve kasilmalar arttı gece sağa sola dönerken bile kasiklarim çok ağriyo 33+1 günlüğüz normaldir artik bunlar heralde