Lelisca Sakarya’dan merhaba teyzeleriii biz 7+2 . Haftadayız acabaaa devlet hastanesinden sıra almayı başarabilen var mı 😂🙈 üç haftadır uğraşıyorum yok alamıyorum sıra felan 🙄
Bbssra Lelisca ben bi kere kaydım olsun diye gitmiştim zor sıra bulmuştum şimdi hiç yok arada bakıyorum ama
HamzaMoms Lelisca merhaba 😊 devlet için 1 ay uğraştım bekledim hergün aradım anca o şekilde bir kere bulabilmiştim ama ben memnun değilim kalmadım devlet hastanesinden özele gidiyorum sigortam olmadıgı halde
Lelisca Bende özele gidiyorum ama devlette de kaydın olsun diyorlardı bana arkadaşlarım kaydın olmazda bakmıyorlar felan diyorlardı inşallah buluruz bakalım 😂
Zeyyaleyyy Lelisca Valla bebeğim her gün bakman lazım 😂 illaki denk düşüyor bende ne olur ne olmaz diye oraya gidiyorum arada medar normalde 😂