Sinemooo bnm aynı sorunum oldu siyatik dedi fizik tedavi uzmanı gebelikte olabiliyormuş. Ama bnde ki sadece sol kalçamdaydı ayağa kalkınca sol bacağıma yayılıyordu. Ağlıyordum adım atarken o derece ağrısı çoktu. Normalde akım tedavisi uygulanıyormuş ama hamile olunca akımsız yaptılar bant işlemini ve sıcak havlu uyguladılar. Hemwn ardındanda vakum tedavisi uygulandı 1 saat içinde kurtuldum ağrıdan. Şimdi kren kullanıyorum sadece