semanrakbas Bebeğim 1 ay geriden geldiği için doktorlar karnımdan sıvı alıp enfeksiyon varmi diye bakmak istediler yaptıran varmı acaba ?### ###
mrv010197 semanrakbas yok ama riskli olduğunu duydum her doktora güvenilmemesi gerektiğini çünkü riskleri de varmış bir kaç doktor gez öyle karar ver bence
semanrakbas mrv010197 Bulunduğum şehirde 4 doktor aynısını söyledi Konyada Ali Acar var oda aynısını söyledi
Arifcan16 semanrakbas canm yinede senin bilecegn doktorların bilecegi bir iş tabikide biz onlardan iyi bilemeyiz ama cok riski var düşük olma ihtimalide var