Fulyag Bebeğinin ilk hareketlerini hissedenler tam olarak neler hissettiniz 17. Haftamdayım birşeyler hissediyorum ama hissettiğimin ne olduğunu anlayamıyorum biraz ayrıntılı tarif edebilir misiniz? 😊
Kbrazcan Fulyag canım bende 16 dayım bi iki haftadır hissediyordum ama 2 gündür çok daha net tekme falan değil tabi böyle iç gıdıklayıcı sanki karınca gezer gibi bişey hareket ettiğinde biraz da ağrı oluyor öyle anlıyorum
deletedmom351 Fulyag Canım çoğu gazla yani bağırsak hareketleriyle karıştırıyor. Ama anlatılması biraz zor. Seyirme gibi minik minik pıt pıtlar gibi. Anlatılmıyor ki 😂😂😂
AslErdoanCanbaz Fulyag bebeğinin hareketlerini her hissettiğinde elini karnına koyup Salavat çek kardeşim ıhlas suresını oku çok güzel duygular Rabbim sağ salim kucağına almayı da nasip eylesin
Dlktpl Fulyag kucuk pıt pıt vurup kaçan yaramaz bır bebek hıssedıyorum bazende karnım sanıyelık sertlesıyr bazen cok sık bazen arlıklarla oluyor
Fulyag Kbrazcan Aynen tam olarak hissettiğim bu içim gıdıklanıyor gibi çok derinden hatta hafif zonklama gibi ama ağrı değil pıt pıt dedikleri bu mu onu anlamaya çalışıyorum 1 haftadır yaşıyorum bugün hatta 2 kez yaşadım 15 dakika arayla yaklaşık yarım dakika kadar sürüyor kafam karıştı iyice 😁
Fulyag deletedmom351 Ben de karıştırıyor muyum diye düşünüyorum ama gaz gibi de değil içim gıdıklanıyor gibi çok derinden hatta hafif zonklama gibi ama ağrı değil rahatsız etmiyor yarım dakika anca sürüyordur pıt pıt dedikleri bu mu onu anlamaya çalışıyorum 1 haftadır yaşıyorum bugün hatta 2 kez yaşadım 15 dakika arayla yaklaşık yarım dakika kadar sürüyor kafam karıştı iyice 😁
DilekAdekaErkara Bende çok karıştırırdım hareket mi ediyo gazmı diye😀ama biraz daha ilerleyince hareketleri kuvvetleniyor ve işte artık kesin bu onun hareketi diyorsunuz zaten😀21 haftamdayım artık çok net hissediyorum🙏
Fulyag DilekAdekaErkara Valla ben de günlerdir araştırıyorum bulamıyorum içim gıdıklanıyor gibi oluyor daha önce böyle birşey hissetmemiştim yine de emin olamıyorum 😁
Selinnusta Fulyag pıtpıt böyle balon patlıyo gibi oluyodu içimde merak etmeyin haftalar ilerledikçe onlar kocaman tekmelere dönüşecek hele hıçkırıkları çok komik😁
Fulyag Selinnusta İşte anlasam rahatlayacağım benim içim gıdıklanıyor gibi oluyor bugün takip ettim 2 kez oldu 😊
Sema166 Fulyag İlk hissetmem 21 hafta civarında oldu karnımın bi köşesinde sanki sert bişey kayıyo gibiydi hafifte sertleşiyo sonrasında balon patlaması gibi oluyo bende gazmı bebekmi diye ikilimde kalıyodum ama bebek olduğunda bu bebek diyosun yani emin ol 😁☺
Fulyag Sema166 Benim çok derinden gelen zonklama gibi ama içimi gıdıklıyor en iyi tarifi bu olabilir ama bakalım daha ne olduğunu anlayamadım 😊