Pirayeada 5 ay sonra oldum.Safra kesesini.40in çıksın bir demisti doktorum sonra da ben uzattim.1 hafta sonra ameliyat olanlar bile var.Ikisi çok farkli bir ameliyat.Ameliyat olmadan sutunuzu sagarsiniz depolarsiniz.Zaten 1 gece kaliniyor hastanede.Sağıp sağıp dokersiniz sonra da hic sikinti kalmaz.Asil sancidan ilgilenemiyordum ben oglumla