Fatosbo Merhaba arkadaşlar Özlem Arasa gidiyordum ayrılmış.aynı hastanede memnun kaldığınız dr önerisi olan varmı
ArzuK34 Ben Pınar hanıma gidiyorum şimdilik iyi ilerliyor 2 arkadaşım onda doğum yapmış gayet memnunlardı