Aaysee_ bende pozitifim malesef. Bende ilaç kullanmıyorum. Ama karantinamin son gunlerindeyim. Çok şükür ben ayakta gecirdim.3 günüm kaldı. Bol bol meyve yiyin. Su 3 litre icemeye bakın. Öğlen bile sebze yemeklerinden yemeğe özen gösterin. Tabi ağrılı oluyorsa halimiz yoktur. Umarım yakınlarınız yardım ediyordur size. Tekrar dan geçmiş olsun.