Blossom Pelin000 Laparaskopi ile tek tüpüm alındı. Doktor 1.5 ay bekle dedi. Süreyi beklememe rağmen ağrı ve lekelenme oldu. Beklemekte fayda var. Acele etmeyin.
Blossom Pelin000 Adet kanaması da olabilir, rahim kendini temizliyor da olabilir. Benim ameliyattan iki gün sonra kanama başlamıştı. Bayağı sürmüştü. Sonra ara ara lekelenmelerim oldu.
Pelin000 Blossom tuplere bakilmasi icin ama benim dogustan tek yumurtam var mis iki tupum var ama tek yumurta diger tarafta et gibi birsey vardi onu tup ile birlikte aldilar zaten
Blossom Pelin000 Anladım. Sizin çok kapsamlı bir ameliyat olmamış o halde. Fazla kanamanız olmaz muhtemelen.
Pelin000 Blossom olmadi zaten iki gun cok az oldu ama ikinci haftasi adet oldum sanirim zaten dun kontroldeydim adet oldum mu diye sordu doktorum baya bir agrim da oluyor adet agrisi ve cok kanamam oluyor