Tugbaslan3458 Bebegiminannesi_ varla yok gibi cizgi adetin geçmesini bekle derim çünkü acele etmissin
Sebnemrahh Bebegiminannesi_ 2-3 gün sonra tekrarla canım daha adetine de çok varmış kaç günde bir adet oluyorsun
Susamdidos Bebegiminannesi_ ooo 8 gün olmasına rağmen bence güzel çıkmış bi kan ver derim canım idrar da çıktıysa kanda direk çıkar zatenn 😍
Esraktrc Kuzum bende adetime 4 gün kala yapmıştım ve silik çıkmıştı. Hamileliğin başlarında hcg düşük olduğundan silik çıkıyor. Muhtemelen var, bir kan testi yaptır için rahatlasın istersen. Güzel haberlerini alırsın umarım 🌼🌼🐥
Bebegiminannesi_ Esraktrc inşAllah canım yarın sabah yine test yapıcam eyer yine silik cıkarsa kan testi yapmaya gidicem ❤️ İnşAllah hamileyimdir🤲🏻❤️💕
Esraktrc Bebegiminannesi_ İnşallah kuzum ben de öğreneli 1 hafta oldu hamile olduğumu o kadar güzel bir duygu ki ❤️ Rabbim sana da yaşatsın 🌼