Userkbr https://imgyukle.com/i/5Ipmk8 Yarın doktora gidicem ama e nabızdan baktım değerler böyle sizce nasıl normal mi?
Minikjelibonum Userkbr bu şekilde anlaşılmıyor. Mom değerleri grafikleri lazım birde ense kalınığı kaç çokmıştı
Userkbr Minikjelibonum Söylemedi ama 3 ten küçük dedi ultrason da yazıyor mu bilmiyorum https://imgyukle.com/i/5ID6Aj
Minikjelibonum Userkbr evet yazıyor 0.77 cıkmış çok iyi kan sonucunda güzeldir muhtemelen. Doktorunuz 3 den küçükse sorun yokmu demişti size bnm 2 cıkmıştıdaa
Minikjelibonum Userkbr sağol canım. Senin bebeğinin çok iyi çıkmış ense 1 ve 1 den düşük oldumj doktorlar çok keyifleniyor
Minikjelibonum Userkbr yok olmuyor o değerlerle ama genelde ense bu kadar inceyse kız olma ihtimali yüksek bnce. Muhtemelen iki hafta sonra görür
Userkbr Minikjelibonum Dr da kıza benziyor dedi ama bilmiyorum hayırlısı olsun demekki oda ense kalınlığında göre tahmin yaptı yarında net söyleyecek öyle demişti