Busetms ben de sigarayı bıraktım hamileliğimden 1 yıl önce falan, şu an resmen kokusuna tahammül edemiyorum. Kesinlikle her şey beyinde bitiyor. Bırakırken aslında canımın istemediğini, sadece alışkanlık olduğunu kabullenip bu alışkanlığımı bırakmak istediğimi sürekli tekrarladım. Zaten kıyafetlerimde ve ağzımda bıraktığı kokuyu hiç sevmiyordum. Bu arada 4 yıl boyunca günde en az 1 en çok 2 paket içiyordum. Bıraktıktan sonra hayat kalitem arttı resmen, ben sağlığım için bıraktım, siz de bebeğinizin ve kendinizin sağlığı için bırakabilirsiniz, kendinize inanın 🐥