Ebrarbebek66 Kızlar 7+5 günlük hamileyim kanamam oldu yaşayan var mı korkmam gerekiyor mu iğne vurundum suan yatıyorum
yumukeller Ebrarbebek66 yerleşme kanaması olabilir.ilk haftalar hemen hemen herkesin başına geliyor.bende yaşamıştım 6haftalikken. Bol bol istirahat et Rabbim şifa versin inşallah 🤲
Bebek-geliyor Ebrarbebek66 korkmayın yerleşme kanaması olabilir bende de olmuştu. Bolca su içip dinlenin uzanın kontrollerinizi aksatmayın.
minikbaby06 Ebrarbebek66 bende 7+2 deyim aynı şeyi geçen hafta yaşadım proluton iğne ve progestan hap kullanıp dinleniyorum sildikçe kahverengi lekelenmem geliyor inşallah geçer bir an önce doktor sorun yok dese de insan tedirgin oluyor 😢
Unicornn Ebrarbebek66 Canım o haftalarda benimde olmuştu hatta rahimde kanama alanım da vardı doktor banada düşük tehliken var dedi. Bişey olmadı şükür 19 haftalığım şuan. Bir de herkes erkek bebekte ilk haftalar kanama oluyor demişti inanmamıştım doğru galiba benimde oğlum olacak 😊 Seninde geçer korkma dikkat et yat dinlen ilaçlarını kullan sürekli Allahın izniyle hiçbirşey olmaz 😘😘
Ebrarbebek66 Tevhidehli1 ınsallh geçer canım korkuyorum asilama ile hamile kaldım bide daha fazla endişe ediyorum
Ebrarbebek66 Bebek-geliyor 2 hafta sonra kontrolüm var zaten suan azalıyor kanamam inşallah hep geçer allahim razı olsun ki sizden beni bilgilendiriyorsunuz yoksa endişe ediyorum 💚
Bebek-geliyor Ebrarbebek66 ne demek rica ederim aynı korkuları bende yaşadım. Gebeliği öğrendiğim günün akşamında yerleşme kanaması oldu o günden beri progestan kullanıyorum sabah akşam vajinal olarak. 13+5 de ikinci kanama oldu oda plasenta önde olduğu için oldu ve rahim ağzında da kısalma var. 6 kez proluton iğne vuruldum. Şuan 19+4 deyim. Size doktor ilaç verdi mi progestan vs ? benim yerleşme kanaması 11 gün sürdü ilk başta kıpkırmızıydı adet olur gibi zamanla kahverengi olmaya başladı peçeteye sildiğimde geliyordu ve zamanla geçti.
Ebrarbebek66 Bebek-geliyor canım ben bugün dört defa oldu proluton kullandım ilk öğrendiğimden itibaren progestan kullanıyorum fitil olarak Allah büyük bakalım ❤️
mrv_b Bende de cuma günü başladı gece sabahına acile gittim progestan verdi ilişki yasakladı 1 hafta etrafta duyduklarıma göre yerleşme kanaması olabilirmiş.leke gibiydi zaten adet gibi değildi. Şimdi hiçbir şey kalmadı şükür leke kan falan
Ebrarbebek66 minikbaby06 aynen canım bu benim ikinci defa kanamam ilk öğrendikten sonra yinr olmuştu geçmişti canım ınsallh buda geçer 🤲
Cfndk Benim de 7+2 deyim öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum geçmişti ama tekrar oldu ilaç bugün bitti yarın tekrar gidicem büyük ihtimalle devam edeceğim kullanmaya
Ebrarbebek66 Unicornn sonucu iyi olsunda başka bir şey istemiyorum ınsallh benimde senin gibi olur canım 🤲😍