Akty0753 indirect coombs testinden bahsediyorsunuz sanırım. Bu testle bebekle aranızda kan degişimi olmus mu ona bakılıyor pozitif olması istenilen bir durum degil ancak her lekelenme ve kanamada bu igneyi tekrar tekrar muhakkak yaptırmak gerekiyor. Hastanede yatışlı gözükmedikce igme yazılamaz saglık bakanlkgı böyle bir uygulama yapmıs. ben cuma günü öğleden sonra farkettim lekemi aslımda perseöbe gecesi gelmiş. kendi doktoruma muayene oldum ettim derken mesai bitti. İğneyi jinekolog yazabiliyor sadece. Özel kliniği olan bir doktora gittigim için kendisi yazarsa 1000 lira civarında ücret cıkabilcegini bu yuzden hastaneden yaptırmamın uyguna gelcegini söyledi bende mesai bittiği için devlet hastanesine gittim kadın dogum acile. Simdi git sonra gel dediler burda biz dikkatli olmalıyız cünkü lekem persembe gecesi gelmiş ve ben sözlerini dinleyip pzt gidersem 4 gün gecmiş olcak ancak bu igne lekelenmeden 48 saat en gec 72 saat içinde yapılmalı. Ciddi komplkasyonlara sebebiyet verebilir kendimiz dikkatli olmalıyız.Kendilerini uyardım o kadar vaktim olmadıgını belirttim bu sefer yatış yapmam gerektigini söylediler 4 kişilik odalarda kabul etmedim. Cumartesi günü poliklinikten özel bir hastanede yaptırdım muayene ve test ücreti fln ayrı alımdı. ben sadece igne için 100 tl ödedim. Günibirlik yatışlı gösterildim. İndirect coombs testim negatifti sükür aramızda kan değişimi olmamıs somraki bebeklerim için riak gelişmemiş ama buna ragöen igneyi yine de yaptırdım kendi hekimimde yaptıemamı söylemişti. Bu arada jinekologumda cigdem güler, eşide jinekolog askın evren güler ve onlarda da kan uyuşmazlıgı var bu yuzden içim cok rahat.