okroya bende bu aralar çok araştırıyorum çok aklıma yattı yani kesinlikle yabancı birinin motive etmesi,yönlendirmesi daha rahatlatıcı olabilir. Benimde ilk gebeliğim süreci çok bilmiyorum panik olmak istemiyorum ve normal doğum yapmayı çok istiyorum eğer sürecimde terslik yaşanmazsa ☺️ teşekkür ederim yorumunuz için🤗