Esselamualeykum hanımlar aynı şeyi yaşayan var mı ? Kasıklarıma ya da alt bölgeme ani sancılar giriyor bağırttırıyor beni ani ani giriyor çıkıyor magnezyum da içiyorum ilaçlarımı da eksiksiz içiyorum bu normal mi? Nedir bu? Bilgisi olan , yaşayan ya da doktorun tavsiyesini alan var mı? Doktora bir ara söylemiştim magnezyum yazdı ama hala aynı korkuyorum bunun tehlikeli olabileceğinden ..?