Mrb kızlar ben 6+5 haftalık hamileyim keseyi 5+5te gördük şükür kalp atışı içinde haftaya Pazartesi gidecem ama bu sabah bi baş dönmesiyle uyandım resmen gözümü açtığımda oda etrafımda dönüyodu başım döndükçe midemde bulandı kahvaltıyı da biraz geç yaptım normal mi acaba normalde rahat geçiyordu şükür hafif bulantılar dışında bi problem yoktur dimi daha önceden bi düşüğüm var korkuyorum.