Berenberen23 Kızlar 39 haftalığız tam az önce doktorun yanından çıktım alttab baktı ve bebeğin başı aşağı dönük olmasında rağmen daha çok yukarda İnmemiş dedi bu durumu yaşayanlar varmı inmesi için ne yapabilirim açıklık vs de yok 🙄😐