38 haftadayız ve o kadar çok kilo aldım ki o şuan artık yattığım yerden bile zor kalkıyorum yaşamım resmen işkence oldu karnımda agrılar var sezeryan olucam zaten Ama ne açılma ne sancı hiçbişeyim yok doktorum da daha 17 ekime verdi hesaplarıma göre 40 haftayı bile geçiyor sordugumda cevap vermedi geçiştirdi aslında doktorumdan çok memnundum ama niye böyle oldu bilmiyorum daha sonra başka bi doktora gitmek istedim sadece bilgi amaçlı ama oda bebeğinin kilosu falan herşeyi çok hani zaten sezeryan istiyosun istersen hemen alabiliriz dedi ama kaldım ortada ayrıca bebeğimin kilosu 4 kilo sanırım 17 ekime kadar kendimde dogurmayıp beklersem nolur bilmem 🤷🏻♀️