ozgeetat7f Arkadaşlar ben ofmde akif Kösekahyaoğluna gidiyorum işinde çok iyi bir doktor ama ilk hamileliğim olmasına rağmen gittiğimde hiçbir Bilgi vermeyip bakıp gönderiyo vitalede Koray dumanı çok övüyorlar giden varmı sizce değiştirmelimiyim?