Naz_mus Kızlar doğuran anneler 41 haftam doldu doktor yattırdı normal bekliyoruz Doğumu ama açılma yok ne yapayım tavsiye verecek olan var mı aramızda 🤔
Glakky1 Naz_mus Dogum tecrübem yok ama buraya sana Allah kolaylık versin demeye geldim Bi avazda dogur inşallah tez zamanda kucagıan al bebegini💋
Tgbkzn Valla okuduğum kadarıyla squay merdiven inip çıkma yürüyüş öneriyor anneler denedinmi bunları canım bide pilates topunun üstünde yapılan hareketler var
Naz_mus Tgbkzn evet sürekli yürüyorum 15 -20 squat yapıyorum bakalım olacak mı Suni vermelerinden çok korkuyorum birde nst 60 sizce nasıl sancı ben hissetmedim ama çıkıyor
Tgbkzn Naz_mus benim başta 20 lerdeydi sonra 50-60 derken 100 lere çıkmıştı hissediyordum ama çok yoğun değil inşallah kendi sancınla doğurursun canım benim suni sancıya gerek kalmadan bi avazda inşallah rabbim sağlıkla kavuştursun bebeğinle seni ❤️❤️🥰