Aysoo Nehirr88k benim de öyle bende som 1 ayda aldım diyebildim bu kiloları bende sürekli acim ağzım durmuyor ondan alıyorum 🤭 hareketler düzenli değil canım henüz ❤
Nehirr88k Aysoo Ayhh sorma canm iradem 0 🙄 aldığımız yetmiyo gibi bide etraftakiler söylüyo seninde öylemi bilmiyorum ama bu benim sinirimi daha cok bozuyo 👿
Mehtapakgl Nehirr88k hissediyorum artık oğluşumu en son 16+6 da 1 kilo almıştım. Şimdi 19+1 im ama iştahım hamile kalmadan önceki gibi. Yani deli gibi acıkmıyorum. Vallahi sorun bende mi diye bazen post aöıp benimle aynı haftalarda olan annelere sormak istiyorum
Nehirr88k Mehtapakgl masallah canm sende erken hissedenlerdensin 🥰 kz biz kilo aliyoz istahimiz acik diye üzüluyoz boşuna stres etme kendine ne güzel iştahin açilmamış ☺️
Esrashn61 Nehirr88k merhabaaaaa😊bende 17 haftada hissetmeye başladım şimdi 20+1 olduk çok hareketli maşallah 😊👏inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi 😊🤲👶
Nehirr88k Esrashn61 meraba canm benim masallah bebisine insallah benimkide tamamen düzene girer 🥰🥰 Rabbim yavrularimizi saglicakla kucaklamayi nasip etsinn 🤲
Seyas Merhaba hanımlar bende bugün 19+1 oldum şuana kadar gayet güzeldi herşey iki kilo oladim geçen hafta 250 gram olmuştu bebeğim ama geçen gün acile gittim bı bebeğimi girin diye napim günü bekleeyemiyorum ordaki doktor rahim ağzı uzunlugun 22 mm düşmüş dedi çok kotu oldum hiçbir şikayetim yoktu iğne vurdu sabah tekrar ölçtüm 33 mm yükselmiş sıkıntı yok dedi çok endişe ettim açıkçası var mı butur sorunlar yaşayan yardımcı olurmusunuz
Nehirr88k Baybymucize amin insallah Rabbim hepimize sagsaglim kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤲 sürekli yatarak gecirmekte zor gercekten bn ilk 1 bucuk ay hep yattim dusuk tehlikem vardi cok şükür simdi atlattim insallah seninde sürecin guzel bi sekilde ilerler canm 🤲
Esoo0698 Nehirr88k Yok hayır canım bana vermedi omega 3 kullanıyorum başka vitamine gerek yok dediler
Aysoo Nehirr88k yaa benim de iradem 0 ama yok kuzum ben gurbetteyim öyle aman aman çevrem yok şimdi görenler azıcık hamile olduğun belli olmuş diyo o da bol giyindigim için böyle 🤭
Sen1meleksin Nehirr88k bende 18 haftalığım 16+5 te hissetti cok şükür oğlumu☺️💙sağlıklıca alırız inşaaallah kucagımıza
Sen1meleksin Nehirr88k sanırım bu kilo alma durumu bebeği kız olanlarda daha çok kimle konuşsam öyle dedi benimerkek bebek daha hiçkilo almadım bebek alıyor doktor bebeği besliyorsun dedi
Nehirr88k Sen1meleksin olabilir canm 🥴 ah bu kızçeler ☺️ Ama bebeğide besliyomusum 17. Haftamda doktor gayet iyi oldugunu söyledi suan 18+5 20 haftamda detayliya gircem aşıyı vutlrulduktan bi hafta sonra gitmeyi düsunüyorum
Mehtapakgl Sen1meleksin bacım iştahın ne durumda ya ben 19+1 im daha 1 kilo aldım. İştahım gebe kalmamış gibi 😁 bebişte erkek
Seyas Nehirr88k önce ultrasonla baktı burdaki gördüğüm hoşuma gitmedi alttan bakmam lazım dedi orda söyledi kısa olduğunu ama birgün sonra tekrar uzadı yinede önlem amaçlı uzaniyorum genelde
20112021 Nehirr88k Merhaba 20 haftalık oldum bir prenses bekliyorum yeni hissetmeye başladım 2. gebeliğim 9 yaşında bir yakışıklım var şimdiye kadar hiç kilo almadım ama bu aralar iştahım açıldı galiba kendimi frenlemezsem çok kilo alacağım🤭
Nehirr88k 20112021 masallah canm Rabbim evlatlarina sana bagislasin 🥰 kz annesi olup kilo almamıs olarak bu denklemi kırdın ☺️ bundan sonrada böyle devam eder insallah 🥰🥰
Hediyeserkan Nehirr88k bizde 18+5 olduk. Bi prens bekliyoruz allahın izniyle. Sadece 1 kilo aldım bu zamana kadar Hareketlenmeleri hissetmeye başladık çok şükür Ama zaman geçmiyor şubat gelir mi ki
Nehirr88k Hediyeserkan masallah canm prensesler çoğalıyo 🥰 gecer insallah bazen bana zaman sanki durmus gibi geliyo 🤔 sayılı gün cabuk gecer derler insallah öyle olur 😋
Ayca28 Nehirr88k 18+1 olduk hareketlerini henüz hissedemedik oğlumuz olacak Allah nasip ederse . Herkesin bebişi sağlıkla dünyaya gelsin sağlıklı hayırlı ömrü olsun inşallah 🙏🌿
Nehirr88k Ayca28 amiin insalla canm bnim 🤲 ilk gebelikmi benim doktorumda şaşırdi hissetmeme 18 haftalik oldugu ici genelde 20 haftalıkken hissediliyomus ilk gebeliklerde ama cok şükür ki kızçem kendini çabuk farkettirdi 🥰
Nehirr88k Seyas bigünde düzelmesi gercekten cok iyi ama belki doktor yanılmstr bana hic bakilmadı daha 🤔
Pinklovee Nehirr88k 21haftalığım kızım olucakk 🦄 3. Gebeliğim Ama kilo durumları saçma sapan ben 40kiloyum hiç alamadım bebeğim de 320gr çıktı çok az yani insallah ilerleyen zamanlarda minnak kızım birazcık büyür 🌸👸🏼💫
Nehirr88k Pinklovee insallah canm bnim ama sen cok sorun etme anne olarak herseye stres yapiyoruz ama saglikli olsun yeter Alir Allahinda izniyle 😊🥰
gosde Merhaba, 19+3 üm. Oğlumuz olacak inşallah. Bende 4 kilo aldım. Aslında doktorum her aya 1 kilo alman normal dedi. 18. haftanın sonlarında hareket hissetmeye başladım ben. Özellikle yemek yedikten sonra uzanırken hissediyorum.
Nehirr88k gosde bende öyle canm biseyler yedikten sonra bide sırt üstü olunca daha cok hissediyorum cimcimeyi 😊 her aya bi kilo almak gayet normal tabi insallah öyle olur benimde ben ona razıyım tabi öncelik evladımın sağlığı herzaman 🌸