nebile-29 Hanımlar şimdi sağlık ocağından geldim hemşire kan basincin çok yüksek dedi ne demek bu aşı falan derken soramadım 19+3 um bu arada
Cnsuyakan nebile-29 tansiyonun yüksek cnm tuzu azalt ama doktoruna da soyle arada ölçmeni söyler büyük ihtimal
Ef24 nebile-29 yani niye bilgilendirmediler seni Yüksek de kaç acaba idrar testi falan istemediler mi mesela protein kaçağı için vs günlük sabah öğle akşam ölçüp bi yere not etmen lazım gebelikte tansiyon yüksekliği iyi değildir tuzu azalt
Cnsuyakan nebile-29 rica ederim cnm bir süre tuzsuz beslen doktoruna da danis gebelik zehirlenmesi flan olmasın idrarda da protein kaçağı ve yüksek tansiyon varsa tehlikeli olur
nebile-29 Ef24 yok hiç bı şey söylemedi sadece kan basincin yüksek dedi o kadar bende aşı tahlil derken soramadım cuma günü kendi doktoruma gideceğim orda danisirim artık