Merhaba kizlar sonunda benimde bir doğum hikayem var. Yaşadığım herşeyi tek tek anlatacağım. Doğumum olalı ve ogluma kavuşalı 14 gun oldu cok şükür. Hamileligimin 18. Haftasi itibari ile sıkıntılarim başladı. Kesede sızıntı şüphesi vardı. Çünkü gelen akıntım turnusoll kağıdınin rengini mor yapiyordu. Bebisin suyu bir normal bir sınırda çıkıyordu ve 22 hafta itibari dogum pozisyonunu almıştı. Cok sukur doktorum doğru zamanda doğru müdahaleler ile ogluma sag salin kavusmama vesile oldu. 35. Haftamda duzenli sancılarim oldu. Bu sebeple erken dogumu onleyici ignelerde kullanmak durumunda kaldim. Hamileligim boyunca stresli geçirdiğim icin doktorumdan sezeryani kendim talep ettim. Çünkü bebegimin suyu acaba iyi mi bugun fazla mi akıntı oldu? Gibi sorular ve ozellikle son donem kasilmalarinda olmasi doktorumun bebegin hareketlerini iyi takip et demesi uzerine normali beklicek psikolojim kalmadi. Bu sebeple en kisa zamanda bebise kavusmaya karar verdik. Bir de eger kesede gerçekten bir delik sebebi ile sizinti varsa bebegin enfeksiyon kapma riskide yüksekti bu sebeple doktorum da normal.diyerek diretip risk almak istemedi. Gelelim kizlar ameliyata. Öncelikle belden vurulan igne serum kadar bile degil serum icin acilan kanal acıtıyor ancak belden igneyi asla hissetmedim. Hayatimda ilk defa anestezi namina bir sey aldim bu benim ameliyat esnasinda 3 kere kusmama sebep oldu 😂 birazda sanirim fazla stresliydim hafif bir sakinleştirici yapmislar 😂 ogluma kavusma animi doya doya yaşayamadım 🙈 ameliyatta sadece cekistirme sarsınti hissediyorsunuz onun dışında hic aci sizi yok. Doktorum ameliyat oncesi bana lavman yaptirdi sanirim bununda etkisi cok tuvalet sorunu yasamadim bir de kayisi kompostosu cok iyi. Dogumdan hemen sonra emzirebildim. Ayaklarimdaki uyusukluk gider gitmez beni kaldirip otutturdular 1 saat oturdum sonra kendini hazir hissedince gezinmeye basla dediler. Ben birkac adimdan sonra sondayi çıkarmalarini istedim. Saat basi 5 6 dk hep yürüdüm. Bu sayede hastaneden tekerli sandalye kullanmadan eve geldiginde bebegiyle birebir ilgilenebilen bir anne oldum cok şükür. Aklima gelenleri yazdim sorulariniz varsa cevaplarim. Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin