https://imgyukle.com/i/5INYAI
Kubrakarr Anladım kadarıyla sancın yok canımm
Kubrakarr sancin yok kalp atışları da gayet sağlıklı 😊
Kubrakarr Sancın yok ama bebek hareketli değil sanırım çok uyuyo olabilir 😇
Sancın yok ama bebekte cok heraket etmemıs gibi nst de Canım tekrarını isteyebilir doktorun