giyus06 Kızlar dün acildeydik bi problem yok dediler kalp atısını flan duydular bugünde sabah kahverengi leke geldi devlet hastanesine gittim bi sıkıntı yok dedi cok sükürr proluton depot igne bide progestan fitil verdi kullanıpta tehlikesi biten varmı
Mhmtftma giyus06 aynısı bendede olmustu 12.haftaya kadar kullandim şükür bişey yok şimdi duzelirsin insallah
Bebek-geliyor giyus06 kaç haftalıksınız ? ben ilk yerleşme kanaması oldu progestan kullanıyorum o günden beri sabah akşam vajinal. 6 kere de proluton iğne kullandım. Kanama zamanla kahverengileşerek kesiliyor. Bolca uzanıp dinlenin iş yapmayın.
giyus06 Sna-1234 arada bi kahvrengi lekem geliyo lavaboya gittiğimde peceteye siliyorum geliyo seninde oluyomuydu öyle
Gzmrt Merhaba benim o şekilde oldu iğne ve Protestan kullandım 10 gün boyunca 3 günde 1 iğne vuruldum. Dinlendim bol bol dikkat ettim geçti o süreç. Mutlaka dinlen iş yapma.
Gzmrt giyus06 tabi ki olmaz mı siyah bile geldiği oluyordu biraz zor geçti süreçte uzanmayın mutlaka dinlemek gerekir, kendinize dikkat edin.
giyus06 Bebek-geliyor 22+6 haftalık hamileyim kuzum bugün yattım evde temizlkci vardı yannda oturdum yada salonda yattım baska bisey yapmadm bende brazdan gidip ignemi vurdurcam acile snrada fitile baslycam
Bebek-geliyor giyus06 ilaç kalçada ağrı ve yanma yapıyor yağlı iğne olduğu için. Progestan da vajinadan alındığında beyaz kremsi akıntı gibi geri geliyor erimeyen kısımları haberiniz olsun. Dert etmeyin öyle olduğunda. İnşallah hemen geçer bolca dinlenin.
Gzmrt giyus06 mesela sabah geliyor akşam gelmiyor ama yarın tekrar geliyor. Kafanıza takmayın olumlu düşünün inanın çok etkiliyor ben ağlıyordum ama boşuna kendimi yavrumu üzmüşüm bu zamanları çok ararsın dinlen dediler bana :) Morelinizi yüksek tutup başka şeylere odaklanın
Bebek-geliyor giyus06 yanmaz mı ben üstüne basamıyorum ayağımın kolonyalı pamukla ovun arada iyi gelir.