Prenses23 Gizemnaz_ ben ilk iki hamileliğimde de ovulssyon ile hamile kaldım. Sabah ve akşam yapardım her gün. Net tutturdum. Ama boş gebelikti 😞 Birdaha da hiç yapmadım. Ama saat iki diye bir şey yok gayet net sonuçlar aldım ben bir sabah bir akşam yaparak
fatosd84 Gizemnaz_ yoooo şart değil ama ilk idrar olmayacak sabah yapmak istersen 2.idrar olmalı sabah 8/10 arası öğlen daha net oluyor 13/16 arası akşam da 20/22 arası
Dilek0809 Tugce1803 ben de merak ediyordum bu konuyu peki neden tam 2 yani müsait olamayabiliyoruz çalışıyoruz dışarıda her yerde yapılmıyor
Aykem Arkadaşlar iki şart değil ki . Sabah 8-10 ilk idrar olmayacak öğlen 12-5 akşam 8-10 . Yapmadan 2 saat önce sıvı tüketimi almamanız lazım
Merveerhannn Gizemnaz_ hayır canım çalışan insan olur müsait olmayabilir sonuçta, öglen 12 -4 arası. Akşam 6-10 arası yapabilirsin ama hergün aynı saatte yapman lazım. Bugün 3 fe yaptıysan yarında 3 te yapmaya çalış.
Tugceecikk Gizemnaz_ ben en doğru sonucu ikinci wc de aldım canım saati değilde ne kadar su içtiğin tuvalete kaçıncı çıkışn bence o daha çok etkili
Tezcansadulla Ben clear bluenin testini kullaniyorum sabah ilk idrarla onerildigi icin her sabah ilk idrarla ayni saatlerde yapiyorum