mina_mom
Benim doktorum rezene kimyon anason çayı yap bir iki kaşık içir demişti. Denedim faydalı oldu.
Duphalac şurup kullanıyoruz kaka yapamadığı günler, sütüme karıştırıp içiriyorum.
Ama bunları bir hekime sormanızı tavsiye ederim her bebek bir değil.
Doğal yöntemler de var, mesela zeytinyağı içirmek iyi geliyormuş, ben henüz denemedim.
Bir de her altını açtığınızda poposuna, beline, karnına ve ayaklarına yağ ile masaj yapın, bacaklarını karnına doğru itme hareketi yaptırın. İyi geliyor 🌸