Merhaba hanımlar
15+3 deyim ilk 4 gün önce böyle damar yada kalp atması gibi hafif bişeyler hisettim cumartesi geceden beride yani 15+1den beri göbek deliğimden her iki taraftan 4 parmak gerisinde sağımda daha büyük bişeyini dayamış sanırım soldaki daha hafif hissedilen bir duruş olarak aynı şekilde duruyor göbek içinde bir yumru gibi sanki. Bana hissetmek için biraz erken geldi ama tabiki her hamileliğin kendine has farklılıkları var. İlk gebeliğim oldugu içinde elbette merak halindeyim bu kadar büyüdümüde her iki taraftanda birşeylerini hissedebiliyorum yada niye sanki hep aynı pozisyonda gibi 2-3 gündür. Sizler nezaman hissettiniz ilk ve ne şekilde hissettiniz böyle aynı şekilde uzun süre karnınızda aynı yerde duruyormuydu. Görüşlerinizi merak ediyorum 😊