Sevgi19 bende öyleyim canım, doktorum folik asit değiştirdi yeni aldığım ilaç biraz daha yuvarlak zor yutuyorum o mide bulantısıyla, evin çöpleriyle bile hiç bir şekilde ilgilenemiyorum çok afedersin öğürerek hallediyorum bütün işlerimi. ilaç almak için kendimi hazır hissetmeyi bekler hale geldim. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah. İlacı sabah saatlerinde değil de öğlene doğru iç diye tavsiye etmişti doktorum, sabah bulantılar daha yoğun olur diye🙏🏻