KızLar doktordan geliyorum 5 ayın sonunda nihayet yumurtalarım büyümeye başladı 🤗 gonal-f kullandım bu ay kontrole giitim 4 günün sonunda nihayet buyumeye başlamış 13 mm olmus 18-19 da olsa çatlatırız dedi 2 günluk iğnem daha var carsamba tekrar gidicem.insallah bu ay duam kabul olur 🤲