Bebegim. Bende de kaşıntı falan yoktu ama koku hamileligimin en başından beri vardı ve 3 ay beklemek zorunda kaldım doktorum ilac vermedi , hatta 4. Ayda anca verdi yani baya ilerlemisti muhtemelen . Kokuyu oturdugum yerden bile aliyodum bazen eşim bile farkediyodu çok berbat bi durumdu yani