Dilruba92 Ankara Sehir hastanesinden 10 gundur 1 ekim icin randevu almaya çalışıyorum çalışabilir raporu için ama ekim randevuları hala açılmadı ne mhrs den nede 182 den randevu gözükmüyor randevular mı kalktı yine bilgisi olan arkadaş varmı acaba
Dilruba92 Ebrarela_1963 Baktım malesef tüp bebek ve infertilite hariç normal gebelik randevusu yok malesef hala anlamadım bende
Dilruba92 kadriyEbe malesef hastaneyi arayınca da bilgi vermiyorlar şansıma randevusuz gidip bekliycem artık mecburen