Kızlar ben başı açık biriyim ancak öyle çok açık giyinmiyorum kıyafetler ya tesettür ya da çok açık, hamilelikle birlikte daha da zor oldu kıyafet bulamıyorum. Şeytan diyor dikiş makinesi al öğren kendin dik çocuğuna da kendine de. Dikim ürünleri çok pahalı bir bebek elbisesi 200 lira oysa kumaşı el kadar şey. Çok mu zor olur öğrenmem yaşım 25? Ya da başka tavsiyesi olan? Zayıfım bu arada.