Nurdan41 Selam kızlar 38+3 bir kaç gündür kasıklarımda ağrılar var arada belime sancı vuruyor geçen hafta doktora gitmiştim ultrasyonda rahimde incelme yok haftaya çatı muaneni yaparız dedi acaba bu ağrılar açılmaya faydası oluyor mudur
Merveturksoy Dilara60 kuru sanci çekip doktora gittiğinde ne açılma ne şancı gözükmesi demek canim sanki sabaha kadar o sancıyı sen çekmemişsin gibi put kesilir doktora gidince eve gelince karnında savaş çıkar ben o şancı ile acillik oldum yani acı esigim o kadar yuksekki normal de doktora gittim nts de sancılar 15😂 açılma sıfır hicbir şeyin yok diyo dedim 3 saat ben ne çektim ağlaya ağlaya
Dilara60 Merveturksoy bende de var o sancılar 😂 2 cm açıklık var nişanda gelmişti 10 günden fazla oldu ama düzenli değil işte 🙄
Merveturksoy Dilara60 ay bende gram açılma yok sabaha kadar boş sanci cekiyorum bazen diyorum bunca kasık ağrısı çekerken doğum sancısı ni nasıl karsilicam acaba