merhaba 35 haftalii hamileyim. dün sancı ve ara ara kasılmalarım oluyordu. aksamda kasılmalarin şiddeti arttı ve nts ye girdim. sancılarım o zamn azalmıştı. 36 çıktı azalmış haliydi. bebek doğum pozisyonunu almış. dedi doktor. boyle olup dogum yapan var mı.